ES parama 2014 - 2020
+370 689 23028 | info@internationalprojects.lt
Pradžia > Pareiškėjams > Projektai gaminių dizaino ir jų rinkodaros sukūrimui renkami iki 2021-08-31
Projektai gaminių dizaino ir jų rinkodaros sukūrimui renkami iki 2021-08-31

Tinkama įmonė UAB, MB :

  1. Įmonės dydis 2020 m. per visas turimas/valdomas įmones – iki 250 darbuotojų
  1. Neišnaudota de minimis (iki 100 000 (transporto sektoriui) arba iki 200 000 eur). Jeigu yra gauta kokia de minimis parama (iš Invegos, mokymų projektai, konsultacijos, parodos ir pan.), reikės užklausti ar yra jos likutis.
  2. Įmonė (UAB, MB) veikianti minimum 1 metus.
  3. Per 3 metus (3 metų vidurkis), pajamos/apyvarta iš savo gamybos ar paslaugųminimum 50 000 eur, (t.y. 2018+2019+2020/3).
  4. Gamybos ar paslaugų įmonė. Projekto negali teikti tik prekyba (perku-parduodu) užsiimanti įmonė.

Apribojimai:

  1. Jei įmonė, veikianti kūrybinių ir kultūrinių industrijų sektoriuje, teikia projektą, ji negali būti paslaugų teikėja kituose šios Priemonės projektuose.
  2. Parama neskiriama pareiškėjui, jei paslaugų teikėjas priklauso tai pačiai vienai įmonių grupei (susijusiai per akcininkus).

Remiama veikla – Naujo ar patobulinto produkto, paslaugos dizaino, elektroninės rinkodaros inovacijos (tik kaip papildoma veikla, sukurtam dizainui), sukūrimas.

Tinkamos išlaidos:

  1. Dizaino sukūrimo ir diegimo išlaidos (pvz. pakuotės, gaminio (baldo, šviestuvo, drabužio, avalynės, įrangos, paslaugų)). Paslaugų pirkimas arba darbuotojų darbo užmokestis- iš fizinių, juridinių asmenų, veikiančių kūrybinių ir kultūrinių industrijų sektoriuje ne trumpiau kaip 1 metus.
  2. E-Rinkodaros inovacijų išlaidos – TIK sukurtam gaminio/paslaugos dizainui (siekiant padidinti produkcijos ar paslaugų patrauklumą ar plėtoti verslą naujose rinkose):
  • E-rinkodaros inovacijų turinio sukūrimą (video reklama, reklaminių skydelių (angl. banners), reklaminių žinučių, el. reklaminių straipsnių, mobiliosios rinkodaros priemonių (SMS, MMS), internetinių dienoraščių, el. knygų ir kitų elektroninių leidinių, nuotraukų, instrukcijų ir el. vadovų kūrimas);
  • E-rinkodaros inovacijų diegimą e-priemonėse (viešinimas internete (taip pat socialiniuose tinkuose, internetiniuose dienoraščiuose (angl. blogs), mobiliosios rinkodaros (SMS, MMS) priemonių įgyvendinimą).

Paramos dydis:  20 000 – 70 000 EUR

Paramos intensyvumas: 75%.  Nuosavas indėlis: 25%

Projekto trukmė:  iki 12 mėn. (nuo paramos sutarties pasirašymo)

Projekto pradžia: anksčiausiai  3  mėn. iki projekto pateikimo vertinimui LVPA.

Konkursiniai balai:

  1. Prioritetinis (60% svoris)– apyvartos padidėjimas %, lyginant 2020 m. ir vienus metus po projekto pabaigos (2022/2023m).
  2. Antraeilis (40 % svoris) – Įmonės, kurių apyvarta kritusi 30 % (skaičiuojant nuo 2020 m. lapkričio 1 d. iki 2021 m. sausio 31 d.,palyginti su 2019 metų ir 2020 metų atitinkamo laikotarpio vidutine vieno mėnesio apyvarta).

 

Informacija ir sėkmingų projektų rengimas:

Tel. 8 689 23028

El.p. info@internationalprojects.lt

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus rasite čia.